Pages

Wednesday, November 24, 2010

ahh!!!

assalamualaikum.....
erm...lame tak update blog..
kpd yang menunggu sangat tu buat blog sendiri laa!!
dah berlambak message dalam faceb0ok suruh aku update blog~
nak bace blog sangat pergi bace blog org lain ok...


so, dgn malas dan terpaksanye aku postkan post yang tak best nie..
arghh!!! tak ada cerita...
macam nie je lah ye kawan2..aku nak cerita pasal fobia dan favourite aku...
minta maaf kalau boring~ aku tak ada idea..

first!! favourite aku...

hoho...kalau nak tahu sangat...

[1]yang pertama mesti laa ibadat dulu kan...
nak berdosa tinggal laa ibadat kawan2.. 
Bila dah masuk neraka aku tak mahu bertanggungjawab..

[2]yang kedua...haha, nie mmg favourite sangat2..
TIDUR~
rutin harian dah..sehari kalau tak tidur tak sah..
ye laa kan..nanti jatuh sakit siapa laa nak tanggung...

0h!! di kesempatan ini, aku mahu cerita sedikit..
semalam, aku keluar pergi rumah kawan aku..
main carrom~ (betul tak eja carrom nie??)
balik pukul 11 malam..
masuk rumah buat muka selamba jer..
padahal takut mak marah~ hahahaha!!!
rupe2nye mak dah  tidur..
Oh yeah!!! safe!!
lepas tu aku layan tv...
layan3~ Alamak!!! dah pukul 3pagi rupenye...
hom..aku buat rileks jer...
biasenye aku tidur lewat tapi depan laptop...
aku layan cerita biase jer pun...

wipeout~
cerita pasal mummification~
csi~
amazing race asia~
ahh!! tak ingat dah!!

cerita biase2 jer...
layan punye layan dah pukul 4..
lepas tu ayah aku bangun..
nak sahur kot...
wait3!!! aku yang duduk lepak depan tv nie tak takut kena marah ke?..haha~
aku cepat2 tutup tv, then masuk bilik~
PhEw!! safe!!!
dalam usaha nak tidur aku duk khayal pasal result pMr pulak..
muahahaha!!!
dalam kekhayalan, aku tgk jam...
 wow!! dah pukul 6!!!
waaa!!! macam mana nie??
nanti ayah aku datang kejutkan sembahyang subuh pulak!!
lepas aku dah tenang aku pura2 tidur jer...
huhuhu...
sampai sekarang aku tak tidur...
mak aku pelik tgk aku minum kopi..
bukan ape..aku nie jenis tidur mati..
kalu aku tidur siang malam baru bangun kot~

hahaha...post yang membabi buta kali nie...

[3] yang nie pun aku suka buat...
 MAKAN~ 
siape tak suka makan?? angkat 2 kaki~
aku suka masakan kampung jer...
nak makan mahal2 mane nak cari duit??

ok2!!!fobia aku pulak~ 
[1] yg pertama!! aku benci labah2~
waaa!!! i hate them!!!
hahaha...girlish laa pulak...
tapi mmg aku fobia dgn labah2!!
fobia aku bukan laa macam claustrophobic tu...
biase2 jer...setakat tgk labah aku boleh lagi..
nak suruh aku pegang~ wekKk!!! jgn harap!!!

huhuhu...yg peliknye kalau labah2 yg besar2 seperti  di bawah nie aku ok jer..


nsem beliau kan~




kalau setakat cicak,katak..hmph!!!
aku buat umpan ikan jer...
hahaha..


[2] yg nie fobia melampau sedikit..

aku fobia dgn menatang nie..
 bluerpp!!! dh laa berbisa!!
 UwwEkkk!!! berani betul perempuan nie..
nah kau!! lipan dgn adik beradik & sepupu2nye~

huhu...kesian aku kan...
anak lipan pun aku tak berani sentuh!!


[3] ermm...fobia seterusnya  ular kot..
tapi sesetengah ular jer...hoho..
kalau ular sawa aku siap bergambar lagi...hoho...
nak upload tak ade scanner~ :P


ular tedung selar..kalau aku jumpa jer..
mak oih!! kalau tak bunuh tak sah..

..........................................


ermm...tu aje yg aku boleh post kali nie...nak pergi tidur...
mwahahahahahaha!!!!! tak betol sikit........

No comments:

Post a Comment