Pages

Sunday, November 7, 2010

lagenda aku setan..=p

hai kawan2...happy malam isnin~
macam mana hari kawan2? ok? kalau tak ok tu masalah hang laa....

now back to the main point, kawan2 pernah tgk cerita lagenda budak setan tak?
best cerita tu!!!!  semua yg dah tengok mesti kata sedap~
tapi masalahnye aku tak pernah tgk...haha...
so, aku nak cerita kat kawan2 satu cerita yang tak berapa nak sampai tahap best....

nama cerita tu lagenda aku setan... ya! perangai aku memang mengalahkan tahap setan...
ok!! kisah nie bermula selepas PMR.....biasalah budak2 pasca peperiksaan tak pergi sekolah kan...
tapi aku nie lagi teruk!!! straight tak pergi sekolah.... dah jadi rutin dah...
lagipun nak buat ape kat sekolah...rakan2 pasca PMR pun tak pergi sekolah...
so aku duduk laa kat rumah....duduk kat rumah aku jadi bosan~

di sini lah 'kesetanan' aku bermula....setiap hari aku buka faceb0ok~
disebabkan kebosanan yang melampau aku pun kacau laa budak2 yang online...
cara aku kacau tu senang saja.....aku komen benda yang sama saja...
antara contoh ayat2 setan aku :-
  • nsem beliau~
  • ebat beliau~
  • maju beliau~
  • muda beliau~
  • gagah beliau~

yang bestnye kalau guna ayat2 di atas adalah apabila budak2 online tertekan...haha~
semua yang kena komen dgn ayat2 tu kata aku gila...
aku tak kisah ok!!! (in english) I don't care OK!!!!!!
aku duduk kat rumah pecah perut suka tgk komen2 org yang tertekan...kah3!!!
other than that(speaking tuu)..aku dah dapat penyakit baru....
penyakit ni dah lama kot, tapi bagi aku masih baru....
contoh2 simpton penyakit tu...
  • suka 'like' apa yang org buat
  • semakin orang kutuk aku semakin aku suka
  • semua gambar orang lain aku komen
baru2 ni aku demam...Alhamdulillah dah sembuh dari penyakit ni kot.....

so stay away from me 0k...aku takut kawan2 pun jadi macam aku yang berperangai setan ni....
tu saja post untuk malam nie...demam aku belum kebah lagi~ hu3!! doakan aku cepat sembuh K!!!
peace out Suckers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

p/s- aku tak akan letak gambar aku dalam blog nie ok.... xdop kamera!!!!

No comments:

Post a Comment