Pages

Monday, November 15, 2010

OMG!!!!~

assalamualaikum tawan2.....
macam mana hari nie.ok? almaklumlah es0k dah cuti kan...
oh yeah!!!!!! oh yeah!!!!!

[Squidward]" Relaxation here I come!!! "  

hurm...nak buat ape ah cuti nie??
hurm...... nk buat 'DATE'?? jangan harap!!!!!!!

oh!entry kali nie nak cakap pasal date.....

date. what is date??
makanan? tarikh? dadah?
menurut kamus al-internet(wikipedia)....

'a form of courtship which may include any social activity undertaken by, typically, two persons with the aim of assessing each other's suitability as a partner.'

panjang kan. tak perlu ingat pun.hehe..

wokess!!!
baru2 nie aku ada dengar desas-desus bahawa ada seorang dua kawan aku buat date....Alamak!!!
at first, aku buat tak tahu jer. none of my beeswax kan..lagipun khabar angin jer kan...huhu~
as time pass by(chewahh!!), semakin banyak khabar angin yang sama....
hurm...lama kelamaan telinga aku dah panas dengar cerita meaningless tersebut.

aku pun start laa investigating...hoho..

last2..rupe2nye semua khabar angin tersebut betul. adoih!!
macam mana nie...semuanya kawan aku...err...aku nak nasihat ape arr?? huhuhu...

baru pagi tadi, aku ade tengok gambar2 beliau2. OMG!!!
ape nie?? siap berpeluk2 tuu beb. waaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kawan2 aku....aku dah tak tahu nak kate ape..
rase macam nak lari jer bila jumpa beliau2 tersebut...

baru pukul 9 lebih tadi ada orang call aku.
dye cakap:

[anonymous] nuh!!! buka faceb0ok cepat!!

[aku] bakpe2?? (orang ganu kan..hehe)

[anonym] buka jer.. memang mu akan kejut ah

[aku] ok laa...pushover~


aku pun sprint ke laptop buruk tapi tersayangku ini...
aku buka laptop...ting ting ting tong ting...bunyi laptop aku selepas dibuka..
aku buka faceb0ok & aku tgk ade message..
erm...aku pun layan laa... alamak!!! terkejut beruk aku dibuatnye...

ade ke patut beliau2 tu upload gambar mereka berpeluk2....
Allah!!! tolonglah kawan2 aku ya Allah!!!

woi!!! tak malu ke letak gambar2 korang berpeluk ah!!!
malu laa sedikit...korang ingat korang 'private'kan gambar orang lain tak boleh tgk ke??
memalukan nama sekolah,
menjatuhkan maruah,
mencemarkan nama Islam laa korang nie....

uhuhuk!! aku tak sampai hati laa nak letak gambar korang dalam blog aku nie...
aku masih anggap korang kawan aku ok..

arghh!!! that's all for now....mujur laa nie hari last sekolah...
taubat2 laa kawan2 aku....

Assalamualaikum..

p/s: jgn harap nak tahu identiti kawan2 aku tersebut...huhu....(sulking)

No comments:

Post a Comment