Pages

Thursday, December 16, 2010

YipPee!! nak pergi bercuti....

 phew! setelah sekian lama aku menunggu barulah aku dengar mak aku kata..ehem2!! "nak g KL tak?"

yay!! b0o!! waa!!
boleh pergi jalan2...wee!!!!!
h0oray!!! bzzz~
sellavi!!~

"ah! enough of the h0oraying already. mu bukan g cuti pun..sepupu mu kawin jer~"

(BUMM!!!) my heart dropped dead...
"ah??"
 ( slow pick-up~ lame sangat cuti... )

"mujur ngat nak g cuti..mak mu jage sPm tak habis ag!"

"so wait , we are not going on a vacati0n??"

"n0pe."
^&$#$@!@#$+?:>:'[]}[***&??
( a lot of cursing[censored]) 


huhu..setan punye SpM...tahun aku periksa pMr nie lar mak aku kena jage SpM...grrrr!!!! (growling like a mad dog)
hope all of you spm candidates fail. FAIL MISERABLY...
MWAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!! *evil laugh*



    A day or two after that~
I'm finally calm...

I take back my words..I don't want every SpM candidates to fail..
zzz~
mungkin otak aku interpret saloh kot...
dgr jer perkataan KL aku ingat aku dah bebas dari penjara yang aku panggil rumah nie...

almaklumlah dah lame sangat2 aku duk terperap dalam rumah aku nie...dah laa cuti lepas pMr...bzzz!

biaselah budak2 nak lepas tensi0n~ hoho..
anyways..congratulations to my cousin for getting married... waaa!!! give an applause to my cousin....

0o0ps!! se kali tepuk daa cukup..

ok2...aku tak tahu kenapa aku tulis post nie~
mungkin sebab aku dah lame tak sentuh blog kot..=P

esok nak tolak dah..so bubye my laptop~
g0nna miss ya..ngee..

wait a minute! wait a minute!

oh sh0ot!!
beg tak kemas lagi...ah!!!
gotta pack really2 quick,super quick,unbelievably quick, super sonic speed,light speed, teleportation!

why did I wrote that mambo jumbo just now?? I don't know...

ah shit!! I should be packing right now..kan kena maroh tak sajenye~ >.<




p/s : sorry ya SpM candidates~ wakaka!!
p/s/s : I wonder when I'll get married...wakaa!!
p/s/s/s : tarikh ambik result pMr = 23/12/10..b0oh0oo!!!
p/s/s/s: sedekahkan al-Fatihah kepada ayah sahabat aku yg bru meninggal...please!!!

No comments:

Post a Comment